Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-24 00:19:08
Prasom keletas skaiciu:

1. Is taves jokiu skaiciu postuose skirtuose man irgi nesulaukiau.
2. Tavo teiginiai apie tai, kad mane kazkas isdure kaip atsakas i tai, kad
pateikiau pora routeriu pavadinimu, kuriuose QoS'as vienaip ar kitaip
realizuotas (klausimas tavo tik toks ir buvo - isvardint "routerius kurie
per ethernet moka QoS daryt") kitaip kaip abstrakcija ir pozicija is serijos
"vy vse duraki tolko ja odna v belom halate..." pavadint neiseina.
3. Dalyko naudojimas ar nenaudojimas nieko nesako apie tai, kiek apie ta
dalyka zinoma. Nes priesingu atveju is tavo rasliavos galima butu spet, kad
tu laido nemates...
4. Dar karta pasikartosiu - tikslus ir konkretus atsakymas i konkreciai
uzduota klausima pagal man zinomus logikos desnius niekaip negali buti
pavadintas OT.
5. Prasai skaiciuku, o pats skaiciuot net iki vieno nemoki - sitoj
diskusijoj as tikrai nesudalyvavau "pirmu numeriu".

P.S. Blet, kaip mane veza kai kuriu personu fraze "daug raidziu" - sveikinu
istojus i virtualu "ciukcia ne citatel, ciukcia pisatel" kluba :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/