Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: MRT
Data: 2015-09-24 09:48:40
> daug raidziu, nei vieno skaiciaus ir siaip nieko i tema. eiline
> abstrakcija 'o man atrodo taip'. nebutu px, paliudeciau, kad tau taip su
> wifi nesiseka.

man atrodo, kad tavo wifi'ai ir duonos valgymas ne is namu rinkos..
kai dirbau ISP'e ar suprantu, ka reikia wifi vs laidas, kur laidas kartais
tiek projektu ir tiek $ kainuoja, kad wifi su visais trukumais patraukliau atrodo..
administravimo prasme buvo nx tuos wifius.. su Mikrotik'ais negausiai dziugino..
UBIQUITI ar kokius ten dabar naudoja - +/- gan stabiliai.. ir siaip px, kad wifi
kelis kart netraukia gigabito ... nes kainu skirtumas daugiau kartu didesnis..

temos pradzioj vienam replay i tavo posta wilibox paminetas ne siaip sau?