Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-29 21:19:52
On 2015.09.29 19:38, Xeen wrote:
> ir dar klausimas prie to pacio.
> jei pas mane 8 port'ai po 1gbps, tai gal ir jie sumuojasi kartu?

greiciausiai ne. 'pas mane 8 portai 1gbps' siaip nieko nesako. todel
atsakau tikimybiskai.
i ankstesni klausima teorinis atsakymas - taip. praktinis su tipiniu
naminiu 11ac routeriu visgi - ne. reik smarkiai optimizuoti RF ir kitas
sistemos dalis, kad varytu >1gbps. bet teoriskai - 11ac tai leidzia.
dar labiau teoriskai - net iki 6gbps.