Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-23 23:48:42
Zhek, su tavim i debilavotas diskusijas tikrai nesileisiu.
Prasei pavyzdziu "routeriu kurie per ethernet moka QoS daryt" - gavai, kapot
tau kazko uz tai, kad tu geriau zinai kas yra pas mane as nesiruosiu,
neturiu tokiu pomegiu, o kas link to, kokiu budu tai realizuota - tavo
konkreciam klausime i kuri konkreciai atsakiau apie tai jokiu uzuominu
nebuvo.
Beje, jei jau i tema ilindau, tai mano pozicija LAN vs WLAN klausimu lygiai
tokia pati, kaip ir visu cia isskyrus tave - WLAN naudoju tik tai atvejais,
kai nera absoliuciai jokiu galimybiu pasijungt laidu, mano namu ukio atveju
tai tik telefonai ir plansetes (del visa ko patikslinu, kad "absoliuciai
jokiu" gal ne visai teisingas issireiskimas, tiksliau butu "nera protingu
galimybiu", pvz., pora kart per diena poreikis kelias minutes ka nors ant
smugio paziuret internete per telefona nepateisintu pastangu telefono
pajunginet laidu ten su kokiais USB-LAN perejimais). Gal kada nors kas nors
sugalvos stabilesnes belaides duomenu perdavimo metodikas, bet tai ka turim
dabar su WLAN'u yra sux ir must die ir px ten kokie virsgigabitiniai AC
standartai bebutu, toli grazu ne teoriniuose greiciuose esme, o problemas
generuoja dazniausiai ne vidury buto stovintis ir kreivai veikiantis
routeris.
O su laidais problemu nulis - pas mane yra ir NAS'as, ir duomenu varineju
visom kryptim pakankamus kiekius (poreikiai didesni nei statistinio buitinio
vartotojo), jokiu QoS'u niekur nenaudoju ir kazkokiu stebuklingu budu nei
vienas dratas man dar niekada neparode spygutes.
Zodziu, jei tave kazkas kazkada su xujovais laidais isdure - uzuojauta, is
kitos puses, jei tave tenkina WiFi veikimas - jei man nebutu giliai px,
pasidziaugciau uz tave :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/