Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: S54
Data: 2015-09-24 13:55:09
ISP wirelesinius tinklus keicia i kabeli kai tik atsiranda tokia galimybe
ot durniai, geriau kodeko paklausytu

"MRT"  wrote in message news:mu06c8$ikf$1@trimpas.omnitel.net...

> daug raidziu, nei vieno skaiciaus ir siaip nieko i tema. eiline
> abstrakcija 'o man atrodo taip'. nebutu px, paliudeciau, kad tau taip su
> wifi nesiseka.

man atrodo, kad tavo wifi'ai ir duonos valgymas ne is namu rinkos..
kai dirbau ISP'e ar suprantu, ka reikia wifi vs laidas, kur laidas kartais
tiek projektu ir tiek $ kainuoja, kad wifi su visais trukumais patraukliau
atrodo..
administravimo prasme buvo nx tuos wifius.. su Mikrotik'ais negausiai
dziugino..
UBIQUITI ar kokius ten dabar naudoja - +/- gan stabiliai.. ir siaip px, kad
wifi
kelis kart netraukia gigabito ... nes kainu skirtumas daugiau kartu
didesnis..

temos pradzioj vienam replay i tavo posta wilibox paminetas ne siaip sau?