Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-24 19:13:30
tai kas kad ant linuxo??? pas puse ju net nera tu papildomu qdisc'u i
draiveri (ar kaip moduliu) sukompiliuota apskritai. nes gamintojas ju
nenaudoja, o flash'a taupo iki paskutinio kilobaito. netfirterio
didziosios dalies taip pat nera.
net jeigu yra kazkur. tai ka tu cia siulai dabar? pasiskaityk ka
suklykei kai as pasiuliau ant openwrt nestandartinius kanalus isijungt
wiki paskaicius del stabilesnio rysio. viso labo. o tu siulai end
useriui tc ir netfilteri paciam configintis???? abejoju ar pats bent jau
sugebetum normalu softwarini DSCP sukonstruot...
apie akseleracija. as taip tiesiog pavadinau. todel, kad tavo tas
baisiai pateiktas 'sudetingumas' viso labo ir yra paketu surusiavimas i
4 skirtingas hw eiles. ir viskas. visa kita daro hw.
vien ikompiliavus netfilteri performance krenta ZIAURIAI.
dar prikurus visokiu rulsu, kad tas tavo QoS per qdisc'us veiktu, gausi
vos krutanti apgailetina sprendima, kur is tavo gigabito liks megabitas.
ypac mazais paketais. nes i naminius routerius niekas nededa tam
reikalingu galingu CPU.
bet cia jau OT. fleimas ir tavo rugavimai apie bobutes ne nuo to
prasidejo. pripazinti, kad pats dar neseniai rasinejai apie OSI layerius
vietoj qdisc'u - nesigauna. ir palaikei buduli, kuris svaiciojo apie QoS
kaip duotybe ant laido, vien todel, kad tai yra 'network layer', todel
'nuo transporto nepriklauso'. tavo zodziai - 'budulis teisus'. tai ko
dabar cia rasineji apie qdisc? taigi nx jie - ir taip viskas veikia
pasak budulio. jis net 'dlna priority' yra isijunges.  atsiskrolink puse
metro i virsu. pamatysi pora juokingu postu.