Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: mindis
Data: 2015-09-23 14:03:56
nu tai aisku nukirpai pries tai ejusi klausima, i kuri atsakymas buvo
tavo pacituotas teiginys
ziurim cia:
budulis vulgaris taves klause:
"O kokį papildomą "funkcionalumą" duoda WiFi?"
tavo, ponuli, atsakymas buvo tiesus ir aiskiai:
"nu kad ir QoS, ACL pvz. ir daugiau yra visokiu niuansu."
tai kad dar kitaip siulysi suprast, jei ne tai kad QoS ir ACL yra
papildomas funkcionalumas, kuri duoda butent wifi, aaa ?