Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-22 13:18:59
tai kad tu nieko absoliuciai apie tai nerauki, tai jautiesi protingas.
deja ant visu sutinktu Wifi routeriu DSCP ir VLAN QoS veikia by default,
max kas buna, tai galimybe isjungti. skaityk viki apie 802.11e ir
802.11n standartus, jeigu uzteks koses galvoj. bet tau ant tiek skystas
protelis, kad nei per 1mm nepasidomejes kaip per Wifi veikia Qos, lygini
ji su ethernet'u ir darai prielaida, kad jeigu nera ant laido, tai nera
ir ant wifi, tai as neturiu tau daugiau ka pasiulyt, kaip tik pamastyt
kaip tu atrodai taip kliededamas. skaiciuoji OSI layeur ir galvoji kad i
tema pataikai? nekalbant, kad tokie kliedesiai tik parodo, kad neesi
gyvenime to bandes ir naudojes, o primeti protinga.