Tema: Ats.: WiFi vs cable
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-21 14:14:53
Pas mane galima jungti tiesiai prie tiekėjo kabelio, bet tai apribos kitų
įrenginių pajungimą.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:mtompj$dpg$1@trimpas.omnitel.net...

2015-09-21 13:13, CodeC rašė:
> bet reikia buti visisku buduliu, kad nesigaudyt temos kontekste ir tiek
> daug rasyt. siaip buvo kalba apie 'laida', jei ka. ir as maniau, kad
> nebuduliams aisku, kad kalba apie eilini namu user'i, gaunanciu 'plika
> laida' is laiptines. kurio atveju nereik jokios irangos apkskritai,
> kitaip nei Wifi atveju. kai paklausiau, kas pas tave 'ant laido' daro
> QoS, pasimetei tik OSI layer numeriais...

Sorry, bet man net nekilo mintis, kad kalbama apie tiesioginį kompo
jungimą prie tiekėjo kabelio. Šiais laikais ar įmanoma tokių
konfigūracijų rast? :)