Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-23 22:46:31
On 2015.09.23 22:32, MRT wrote:

> +

> zodziu mano itarimai, kad kazkas supliekta i kruva pasitvirtina..
> antras = QoS'as Wifi'ui yra ir visokiuose staliniuose routeriuose,
> taciau pirma = sparta ne visuose staliniuose routeriuose
> (arba ne juose) varzosi su gigabitu (kolkas).

taip. todel pradejau nuo: 'jeigu yra laidas ir jo funkcionalumo
uztenka'. gigabito pralaiduma uzkimst su NAS - easy. ir tuo metu visi
kiti ruko ir laukia. per gigabita. o per 11ac, kad ir maksimaliu
pralaidumu nusileidzianti gigabitui tipiniam naminiam routeryje, high
priority srouto pralaidumas uztikrinamas pilnai. low priority gauna
pralaidumo maziau nei ant gigabito - tai kas lieka po nuo high priority.
taciau visi kiti neruko ir nelaukia kol kazkas baigs downloadinti is
NAS. tai turi visi Wifi routeriai, nebent kazkas specialiai tai isjunge.
o per ethernet neturi nieks. galima pahackinti, padaryt softwarini QoS.
bet paprasciau be ne pigiau pasistatyt papildoma protinga switch'a,
kuris palaiko QoS.
va tokiam kontekste as teigiau, kas Wifi turi papildoma funkcionaluma -
QoS - lyginant 'su laidu'. nes turbut nesuklysiu smarkiai - 99% namu
ukiu turi QoS per wifi ir neturi per laida. paneikit buduliai ble.
o tas 1% irgi su atsarga paliktas - buduliams su 'dlna priority', nors
net pats turbut saves nesuprato ka tuo norejo pasakyt.