Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-21 09:43:16
nu nebent gali but, kad vidiniai integruoti wifi pas visokius telikus ir
pan. buitine technika yra po dideliu klaustuku, kas liecia stabiluma,
patikimuma ir lankstuma konfiguruojant. as planuoju tarp kambariu
pasidaryt wifi rysi su normaliais wifi routeriais, ir poto vel laida nuo
antro router/repeater naudot. ten ir su galingumais/dazniais galima
kitaip suzaist ir t.t. biski pakrapscius draiverius kokiam
nestandartiniam daznyje pasileidi - eteryje ten tyla beveik :)