Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: mindis
Data: 2015-09-24 15:43:49
tau ka, linuxo kernelio versija pasakyt kuri is principo yra px, ar
kaip? ar konkrecius qdisc-us kuriuos galetum tam reikalui panaudot. gal
dar primint nuo kurios versijos ir multiqueue api atsirado visiems
tinklo draiveriams?
kokio qos-o reikia diffservo, voip,-o ar vlan prioretu paremto? viska
linukas moka.
pasisikaitinek kad ir cia ir apie cisco ir apie linuksu qos-us , gal
pagaliau suprasi kad tai yra bendrinis tinklo funkcionalumas, o ne
konkreciai wlanu:
http://web.opalsoft.net/qos/default.php#Linux%20related%20QoS%20information