Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: S54
Data: 2015-09-22 11:52:37
tai tavo stebuklingas 11ac pajungtas prie 10G routerio, ane? bo ant giginio
pajungimo turesi 600-700 vietoje 1,3

"CodeC"  wrote in message news:mtoebk$72g$1@trimpas.omnitel.net...

prasideda.
ir kaip tu isnaudoji ta duplex'a pilnai?
kai kanors download'ini, kaip tau tas duplex padeda?
destyk su kuo, kaip matuoji, kad per 'gigabita' gauni daugiau pralaidumo
i *viena* puse lyginant kad ir su 11ac 1.3gbps datarate? kas netgi nera
jokia riba.
as tai zinau, kad idealiam setup'e, praktiskai laboratorinem salygom ant
'gigabito' i viena puse daugiau 950mbps pralaidumo nesigauna. cia
kalbant apie specialiai testams dedikuotus PC, tinklo kortas ir t.t.
su visokiais namu pc, winbdows ir realtek tinkleskem ir bbz kokiais
draiveriais, dazniausiai ta riba buna 600-700mbps. kas realiai ant mano
darbo stalo virsyjama su 11ac 866mbps datarate, nekalbant apie 1.3gbps.