Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-21 12:28:24
On 09/21/2015 12:04 PM, budulis vulgaris wrote:

> Tu pareiškei, kad Wifi turi kazkokį papildomą funkcionalumą, aš
> paklausiau kokį. tu atsakei, kad "nu kad ir QoS, ACL pvz. ir daugiau yra
> visokiu niuansu."

ne, as pareiskiau, kad namu Wifi routerio atveju QoS gauni kaip ir for
free. laidas pas savaime tau QoS nepadarys, turesi statyt ne maziau maza
ir kainuojanti switch'a.
tu pareiskiai, kad QoS ir Wifi apskritai nieko bendro neturi ir jis ten
neegzistuoja. kitaip tariant, kas tai yra ir kam to reikia, dar nebaigei
wiki skaityt siandien pirma karta gyvenime.
diskutuok toliau su minde vienas, as nebematau prasmes su plikais apie
shukuosenas pesiotis.

p.s. Wifi WMM QoS nelygu DSCP ir tuo neapsiriboja, jei ka. dar daug tau
wikipediju reiks perskaityt, kol galesi apie tai diskutuot ar bent
protingai paklaust. kadangi visada pradedi nuo akiu draskymo, tai tau
tas apskritai negresia.