Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: MRT
Data: 2015-09-24 16:29:45
> kuo bute (o ir sferiniam vakuume)  optinis pranasesnis uz varini, isskyrus
> atstumus >100m ir  zaibavimo atveji (kai lauke wifi islekia i dausas) ?

siaip ISP'as ne tik bute kuciasi.. optika suprantama kaip FTTB arba FTTH..
iki pastato optika vs wifi.. wifius bute cia jau nebutinai ISP'o reikalas pasiulyti..
Tuo labiau praktiskai niekur, kad pats ISP'as wyfintu WAN tiesiai i buta..

> Nori mane itikinti kad wifi geriau uz varini laida ?
> Papasakok tai ant stogu laipiojantiems ISP technikams.

Gal nori papasakosiu apie varinius laidus ant stogu?..
po gero zaibuko noredavosi, kad geriau jau butu buves wifi :))