Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-25 23:02:54
tipo? ateina tp-link'o programeris ir specialiai sugadina SoC SDK
draiverius, kuriuose ten jei neklystu specialiai tam palikti 96 baitai
headroom'o? tavo ziniai visi tie 'sirpotriebiniai' pigiakai AP yra vos
ne 1:1 nukopijuotas radijos reference design ir SDK
draiveriai/kerneliai/toolsai su uzmautu kreivu sleivu GUI'jum. va toks
ten galutinis produktas. ir gali savom bobutem pasakot kaip tu ten
egzotinius qdisc'us ir aipyteiblus paleidineji kurie net neikompilinti i
kerneli, nes i 8MB (ar net 4MB kaip kur) flash ten niekas ir taip netelpa.