Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-25 19:30:40
mano visas tai nebuvo. bet tau bile prisipist.
va uztai tavo tai buvo 'dfs ant kiekvieno tx/rx', kas yra briedas. kad
tau 'viskas nx' nuo pat pradziu jauciasi ir matosi.
as manijos wifi neturiu, tiesiog tai mano darbas ir kasdienybe.
todel galiu si bei ta papasakot kai reik. uztai tavo kiekvienam poste
toks ahujienas nusivylimas ir tulzis ant to wifi, kad man jau idomu kas
tau nutiko praeity? is darbo ismete nes nesgavo 'pastoviai luztancio ir
stringancio' wifi bektreisu isresolvint? slabo buvo padaryt kad neluztu?
ar tik newsuose kieta kodo pastintoja primest gaunasi nesamones rasinejant?