Tema: Ats.: WiFi vs cable
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-22 13:45:16
Tik telike problema, nes kitas telikas tą patį klipą švariai parodo. Ir
kompas tą klipą švariai parodo, o Senukas E6300 Samsungas trūkčioja.

"Salas"  parašė naujienų news:mtr5ch$ej0$1@trimpas.omnitel.net...

Manau kad problema tikrai ne telike.
Naudoju 2 samsungus 6400, vienas pajungtas per 5Ghz wireless, uz 2
sienu, kitas per LAN, abu veikia be problemu, youtubej nei vienas video
nestabdo.
Routeris TP-Link 3600 su dd-wrt firmware.