Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-21 10:03:30
nu tai as irgi zinau, kad del wifi kaltes seniai niekas nebestrigineja.
kokie jau min 4-5 metai :)
tiesiog beprasmiska diskusija, kai yra kabelis, ir uztenka jo
'funkcionalumo', tai valio. as tarp kambariu kabelio neturiu ir nezadu
turet, nes wifi puikiai atlieka savo darba. tuo paciu ant specializuotos
dezutes veikia tokie daiktai kaip dual AP, squid, QoS ir t.t. tuo
labiau, kad ir kabelio 'vartotoju' smarkiai mazeja ir ateity isvis
isnyks. visi PC, plansetes, telefonai - viskas su wifi. tas laidas
realiai tik i routeri/NAS ir stalini PC jeigu toks apskritai yra
reikalingas/prasmingas. siuolaikiniai asmeniniai seimos nariu irenginiai
seniai be laidu interneto praso :) tai wifi kaip po toks vistiek po
default'u jau yra. vienintelis klaustukas - del vidiniu integruotu
buitines technikos wifi ir/ar antenu kokybes ir teisingo irengimo,
pozicionavimo galimybiu. todel as net nesiruosiu ju bandyt.
naudoju ir naudosiu tik zinomus isbandytus isorinius wifi routerius,
kuriuos galiu konfiginti taip kaip man patinka ir reikia iki pat low
level'io :)