Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-22 20:08:14
va mano esminis postas:

"nu kad ir QoS, ACL pvz. ir daugiau yra visokiu niuansu. at least
kalbant apie 'iprastus' naminius routerius. aisku gali ta pasidaryt ir
su papimpintu switch"

po kurio seke N tavo ir budulio isvadu, kad as QoS laikau isskirtine
Wifi savybe. kas reiskia kad nemokat skaityt. kad QoS veikia OSI network
layer, kad su transportu niekaip nesusije. kas yra netiesa, nes ant Wifi
QoS yra galima sakyt hardwarinis, 802.11 standarto ir butent tam
specialiai padaryto/pritaikyto MAC, wifi draiverio dalis. kad jeigu yra
ant Wifi, reiskia yra ir ant ethernet portu :)))) uz ka didesnes
nesamones sugalvot net eiline kasininke turbut negaletu. nekalbant apie
kazkokius mindzius kodo eilutes pastinancius ir i semi profus
pretenduojancius.
del mano posto ir durnam turejo but aisku, kad kalba apie paprastus namu
routerius, kurie per ethernet QoS tikrai nepalaiko normaliu atveju.
budulis vis dar nesugebejo papasakot ka ir kaip yra ijunges ant savo
linksys routerio ir ka vadina 'DLNA priority'. matyt labai gerai zino.
as tuo tarpu teigiau, kad QoS yra Wifi native dalis. Ijungtas ir veikia
by default. Bent jau kalbant apie 11n ir 11ac standartus. grubiai -
pajungsi telika nuo to pacio router per Wifi - QoS turesi, pajungsi per
ethernet - QoS neturesi. labai norint ir mokant galima pasidaryt
softwarini QoS ant tokio routerio ir tai su salygom, bet tam neuzteks
sugebejimo koda pastint i newsus. nori apie tai pasikalbet placiau
private gal?
'maziau raukiantys' tame tarpe ir tu super graziu tonu bande man
isaiskint, kad as nusisneku :)
As viso labo trumpu sakiniu atsakiau i budulio nuo pat pradziu
sarkastiska klausima, koks yra wifi papildomas funkcionalumas lyginant
su 'laidu'.
tau kazkodel smarkiai nepatiko mazo zinios, pavydi gal? daugiau siulei
pas bobute eit ir proto neknist, negu i tema rasei.
panasu, kad pats baisiai nori buti visaziniu, pastini cia kazkoki koda,
galvoji man tai ispudi padare? deja tavo pagrindinis koziris - manes
durninimas. jeigu ir esi mates ta koda, tai ziurejai knyga, supratai
spyga, jei tokiais pareiskimais apie QoS nepriklausomybe nuo transporto
metaisi.