Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: MRT
Data: 2015-09-23 01:22:08

> kam? man jie netrugdo. poto buna kaip yzytom - garsiai pareiskia, kad isidejo mane i shitlista, o bendrauja toliau per kitu reply
> :DDD

Kazkaip jautriai/arsiai i juos reaguoji.. lyg jaustum kazkoki persekiojima:
"> prisipistu dalbajobas ir 3 kart ikyriai pakeltu tonu perklaustu ar tu .."

> nieko cia nereik sekt. uztenka sita tema paskaityt nuo pradziu.

man nepakako.. nors siaip suabejojau, kad ne tavo wifi iranga,
o koks eilinis 866/1300Mbps wyfius naminio routerio apdetu savo gigabitini sniura..
(jei ka ne tik Mbps'ais, bet ir stabilumu, tik cia QoS'o nelieskim)

> a: 'nu jei uztenka laido funkcionalumo, ...'
> b: 'o tai koks cia jau tas WiFi funkcionalumas papildomas?'
> a: 'pvz qos'
> b: 'tu durnas'
> a: 'eik nx'
>
> o kaip tau atrodo si tema?

su tuo n/ac kazkokia revoliucija ivyko ar dar anksciau?..
nes as irgi sniuru salininkas, jei tai negausiai komplikuoja jo pratempimas..

mindzio frazes man artimesnes, needu is wifio duonos, tai gal ir klystu..

# Visi siti qos-ai visu pirma wirelesui ir rekalingi kad isgyvent per
# amzinai siaura wirelesini butelio kakliuka.

## nesugalvoji situacijos, kada paleidi download'a iki max laido
## pralaidumo? ir tada visi skaipai, iptv ir pan servisai 'ruko' per laida
## taip pat kaip ir per wifi.

nelabai pajausdavau.. kitaip sakant nedownload'indavau
max laido pralaidumais, ypac gigabitiniais .. del to nesikisau..

Beje, duonos valgymas is wifio neinesa kokiu nors subjektyviu argumentu?..
Nes cia toks Icetom kadaise ispejo, kad parduoda dusia Panasonic'ui ir
dabar tik jie bus patys tie kurie patys patys geriausi siandien ir visados, dar ir vakar..