Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-23 21:54:55
diskusijos cia nebuvo apskritai jei ka. deka tokiu kaip tu.
tapo pirmas postas cia buvo ir triju zodziu is kuriu du necenzuriniai.
o mano teiginys buvo ne apie routeriu benchmarkus. o apie tai ka, kad
11ac (kuris neapsiriboja vosokiai staliniais routerisi) gali virsyti
gigabito sparta, o jei ir nevirsyja, tai nera tokio ziauraus atotrukio
kaip 11n.
antras teiginys buvo, kad WiFi turi QoS praktiskai visada, o ethernet
praktiskai niekada, kalbant apie end userio namu iranga.
pribezdejai su buduliu ir minde daug i vandeni, o tema ir protingo
neparasei beveik nieko. nei i viena normalu klausima nesulaukiau nei
vieno atsakymo. tik tupa kartojima apie tai, ko as nesakiau.