Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: MRT
Data: 2015-09-22 22:02:09

> maziau rekianciu apie tai ko nesupranta - irgi.

nepasirode, kad garsiai jie reke..

> "WiFi vs cable"

Subject taip, bet imant konteksta normalu groups'a paziuret ir pradinio posto body..

> nu tai galima lygiuotis i geresni arba i blogesni. kaip kam labiau patinka.

> nesiuntinejau, kol manes nesiuntinejo. dainiusho pvz niekur nepasiunciau. kodel?

Geriau butu tuos veikejus, kur tau per kelia perejo shitlistint..
Nes kai nepazisti visokiu ten buduliu, Codec'u, Dainiusu,
tai kiek keistai is sono atrodo, nesigilinant i ankstesnius
apsizodziavimus, kai i betkokia fraze siunciama kazkur..
nors toks jausmas, kad ir mane kazkur ten siuntei,
kai i desktop'ini kompa pasiuliau 2.5" :))

> kai kurie. paprastai tie, kurie pirma klausima uzduoda ne sarkastiska, ironiska ar retorini. taip daro tik debilai.

susimastyk kaip vadinasi tie, kurie neatlaiko sarkazmo, ironijos ar retorikos..
nors siaip px, virtualiai ir i snuki gauti neskauda..

> nu zemiau pats supratai kaip matau, kad gaunasi biski kitaip.

sekantiems jusu bendravima ir pazistantiems personazus, gal ir taip..

> visada, kai maziau raukiantus klausia, o ne pisa prota apie tai, ko nesupranta. ir luzeriais tokiu niekada nevadinu.

paemus tik sia tema, tai toks ispudis nesusidaro..
galima ir kitokiu formu paieskoti pasiust nx.. nors kartais tos kitos formos ir uzpisa..
cia mazdaug kaip seimunu "gerbiamasis" per perkreipta snuki skamba kaip #$#%!$^&..
konkuruojancios partijos viena kitos negerbia, bet kreipiasi per "gerbiamuosius"..