Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-22 22:25:07
On 2015.09.22 22:08, MRT wrote:
> Geriau butu tuos veikejus, kur tau per kelia perejo shitlistint..

kam? man jie netrugdo. poto buna kaip yzytom - garsiai pareiskia, kad
isidejo mane i shitlista, o bendrauja toliau per kitu reply :DDD

> Nes kai nepazisti visokiu ten buduliu, Codec'u, Dainiusu,
> tai kiek keistai is sono atrodo, nesigilinant i ankstesnius
> apsizodziavimus, kai i betkokia fraze siunciama kazkur..

tikrai nesiunciu 'uz betkokia' fraze. Xeen, dainiushas dar kazkas,
normaliai paklause, normaliai atsakiau. o kai perklausia eilini kart 'ar
as galvoju, kad QoS yra isskirtinis Wifi feature', kai as tiesiai
aiskiai nuo pat pradziu parasiau kad ne, tai ka tokiam sakyt? bbd ant
tokiu, ju vieta ----> const nx.

> nors toks jausmas, kad ir mane kazkur ten siuntei,
> kai i desktop'ini kompa pasiuliau 2.5" :))

kazka bludiji. pats turiu gan seniai 2.5" ssd ir staliniam ir laptope :)
tuo labiau i jokius pasiulymus neatsakau siuntinejimais. jeigu po
pasiulymu neseka proto pisimas, kad as butinai taip turiu daryt, nes
kazkam taip atrodo, o jei ne, tai as del to esu durnas :)

> susimastyk kaip vadinasi tie, kurie neatlaiko sarkazmo, ironijos ar retorikos..

neatlaiko? as i tai atsakau adekvaciai.
ar cia virtualioj erdvej visi su shyza? nes jeigu realybej prie taves
prisipistu dalbajobas ir 3 kart ikyriai pakeltu tonu perklaustu ar tu
taip sakei, nors tu jam kartoji kad ne, ir is paskos eidamas vis kartotu
sakei-sakei-sakei, tai gal ir i duda duotum, ne tik nx pasiustum? :D

> nors siaip px, virtualiai ir i snuki gauti neskauda..

butent. todel visi labai gudrus rasinet nesamones.

> sekantiems jusu bendravima ir pazistantiems personazus, gal ir taip..

nieko cia nereik sekt. uztenka sita tema paskaityt nuo pradziu.

> paemus tik sia tema, tai toks ispudis nesusidaro..

a: 'nu jei uztenka laido funkcionalumo, ...'
b: 'o tai koks cia jau tas WiFi funkcionalumas papildomas?'
a: 'pvz qos'
b: 'tu durnas'
a: 'eik nx'

o kaip tau atrodo si tema?

> galima ir kitokiu formu paieskoti pasiust nx.. nors kartais tos kitos formos ir uzpisa..

neturiu poreikio kitokiu formu ieskoti. man patinka tiesiogine paprasta
forma.

> cia mazdaug kaip seimunu "gerbiamasis" per perkreipta snuki skamba kaip #$#%!$^&..
> konkuruojancios partijos viena kitos negerbia, bet kreipiasi per "gerbiamuosius"..

nu. tai kam tas teatras? kai internete vienoks scenarijus, o realybej
kitoks, tai vadinasi sizofrenija.