Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Laimis
Data: 2012-10-11 10:14:02
runkeliz rašė:
> Nematau prasmės su tamsta ginčytis. O kad ten buvo butas, tai koks
> skirtumas, ne visi gyvena 1 kambarys + toletas, tai nebūtinai reikia
> spręsti pagal save. Pilna veikėjų butuose >100kvm gyvena, taigi vietų
> kur prikišti halogenus tikrai atsiranda.
>
> Reziume - po savaitės pas mane visur stovės ledai, po mėnesio kito
> įmesiu skaičius.
>
> Apie instaliacinę galią tai iš vis be reikalo rašinėji. 5kw ir pastoviai
> išmušinėja saugiklius, nes mažai.

Tai va runkeli, tu runkeli visiškas (bent jau šia, elektrinės galios ir
elektros suvartojimo prasme, tai tikrai), kai neturi žalio supratimo
kodėl išmušinėja saugiklius (nes tavo visi sujungti halogenai nesudaro
ir pusės įvado galios, nebekalbant apie tai, kad apšvietimas name
įvairiausių studijų apibendrinimais, tesudegina, pritempiant, iki maks.
30% visos elektros), tai nepradėk sapalioti.
Atsakysi koks buvo elektros suvartojimas iki CFL, ar bijai dar vieno
nokauto savo kreivame supratime apie elektros suvartojimą?