Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: DasI
Data: 2012-10-01 01:48:32
On Fri, 28 Sep 2012 00:59:06 +0300, Dainiushas wrote:

> o juokingiausia yra tai, kad jebėjinės leNputės dažnai net deklaruotų
> wat'ų nesrebia, tai ką jau ten kalbėt apie šviesą :)
Tikrai ne dazhnai. Esu pirke nemazhai ir tik ish vieno pardavejo buvo taip.
As tada parashiau laishkuti, su klausimu "Wtf?", jis kazkodel per daug
nesiaishkindamas pasiule man pinigus grazhinti ir dar lemputes pasilikti...
Visu kitu LED'u kuriuos esu pirkes deklaruojami vatai atitiko aprashyma.
Joukingiau yra tai, kad LT shopuose tos pachios lemputes bent 3x brangiau
kainuoja, ir apie jokius atitikimus negali buti ne kalbos :)