Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-09-28 11:40:58
As nusiperku ir zinok man sviecia (LED o ne sventoji dvasia), nu sviecia
nors tu ka ir neprasciau nei halogenas sviete.  Kaina to LED yra kaip
kilmingo (pagal kataloga svieciancio ir svieciancio kaip deklaruota)
Philipso ar Osramo jalogeno. Px man visiskai, kad man pardave 60lm/W, o ne
100 lm/W kaip buvo parasyta. Jei nesviecia taip kaip tikejausi - nuperku
galingesni. poreikis namuos dar yra pritaikyti prasciau sviecianti yra kur.
Anyway pakeites halogena i LED gaunu 6-8 kartus maziau W.
Tarkim vonioj pakeiciau du Osram 35 W halogenus į 3,5 W Ledlux kazkokius
(Kaune pirkau). Dariau eksperimenta, sukvieciau seimyna ir junginejau. Visi
pripazino, kad netamsiau, tik spalva kiek kitokia.

Kazkoks piktas tu labai ir kuo toliau tuo labiau ;-) Relax, juk penktadienis