Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: DasI
Data: 2012-10-01 01:43:10
Persiprashau, shita kazkaip praleidau pro akis.
Jus man papasakokit kaip paprastai tuos datasheetus skaityti, kad nereiktu
daug matematiku ir galima butu gauti Lm/W prie tam tikru charakteristiku.
Ten Lm rasho prie 0.35A, paskui kazkur kitoj lentelej galima atrasti,
nominali tiesiogine itampa prie 0.35A yra 3.05V, ko pasekoje gaunam 1.07W
grubei. Betgi fakts yra, kad tam shviestuve srove leidziama per tuos
dejodus turi buti didesne. Grubiaj turi gautis 2W, o kiek V ir kiek A ???
ir kik Lm prie tokiu A - belika tik spelioti... Shiuo atveju
neperdaugiausiai naudos ish datasheeto, arba ash kazko skaityti nemoku...