Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Laimis
Data: 2012-10-10 17:14:28
runkeliz rašė:
> Pas mane naujos statybos namas, visur sukišti halogenai, nes
> dizaineriams neskaudėjo mano piniginė, taigi:
>
> virtuvė - 5x50W + 2x30W ~ 310 W
> tambūras/prieskambaris - 9x50W ~ 450 W
> salono apšvietimas (iki CLF sudėjimo) - 6x60W ~ 360 W
> laiptų apšvietimas į IIa. - 5x50W  ~250W
> vonia I a. 4X50W ~ 200W
> vonia II a. 9x50W, tiesa du jungikliai, galima jungti mažiau ~450W
> miegamasis II a. 8x50W ~ 400W
>
> na dabar įsivaizduojam, kad grįžtama namo 18 valanda ir einama miegoti
> ~24, turim 6 valandas, kurių metu pastoviai žiūrimi 2 telikai, kurie
> [...]

Pats ir skaičiuok. Nes aš galiu surasti pavyzdį ir iš kokios trijų
aukštų vilos. Kalba buvo apie butą. Butą.
Tačiau atsakant į tavo duomenis, tai ir tavo namo suminė-bendroji galia,
pritempinėjant (prasideda maksimalios prielaidos, kad kažkas kažkur
malasi, ko realiai/paprastai nebūna; vonioje, kad ir kaip pritempinėsi,
normaliai per mėnesį šviesa tedega iki maks. keliasdešimt valandų;
panašiai pasakytina apie prieškambarius, koridorius, miegamuosius)
sunkokai gautųsi 300W. Ir pritempinėjimai tokie ant (neadekvatumo, jei
tik ne kvailumo) ribos: „kažkas sukasi virtuvėje ir valgyti gamina“
(tam, kad kažkas ten suktųsi, reikia visas tas 6 valandas ten būti, nes
kitaip nėra prasmės tos šviesos ten palikti), reikia tuos 2 telikus
visas 6 valandas atskiruose kambariuose žiūrėti maksimalioje šviesoje
(kas jau vargiai normalu, nors dėl įpročių ir preferencijų
nesiginčysiu), reikia pusę to laiko šunį nuolat vedžioti, laikraštį
tambūre 6 h skaityti ir nuolat kažkam (gal aitvarams, nes visi kiti, tai
jau lyg ir: sukasi virtuvėje, žiūri tv atskiruose kambariuose, maudosi
vonioje, sėdi tambūre ir vedžioja šunį) šliaužioti į antrą aukštą šviesų
uždegti ir palikti.

Ir va taip, kai suskaičiuoji realiai, tai ir su pritempinėjimais (į
šviesesnę pusę) gauni, galiu primesti, iki kilovato suminės galios per
tas 6h. Tai čia jau name. Visa tai galima labai nesunkiai patikrinti ir
iš kitos pusės: kiek suvartodavai elektros per mėnesį (iki CFL)? Ar tik
nesigauna maks. tie 2 kW instaliacinės galios, jau su el. plytele,
orkaite, šaldytuvais/šaldikliais, skalbykle/džiovykle, indaplove, TV
(plazma?) ir visai kitais elektros vartotojais?