Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Velnias
Data: 2012-09-25 22:31:04
Zmogau - nusishikt ant tu tavo skaiciavimu ir teoriniu svaiciojimu - mano
atveju yra faktas 30-50% maziau kilovatvalandziu per menesi + dar daugiau
degama sviesu negu anksciau. Jokie kiti buitiniai prietaisai, elektros
skaitiklis, gyvenimo ipatumai ir t.t. nepasikeite.
O kad ledai sviecia stipriau uz halogenus as niekur ir nesakiau, skaityk dar
karta. Tiesiog ju galima daugiau isijungti su mazesnemis sanaudomis.