Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: md
Data: 2012-09-26 12:31:34
On 2012.09.26 12:16, lpk wrote:
> Ar LED atsparesni junginėjimui? Gera jų savybė, kad jie užsidega iškart
> visu ryškumu. Nežinau kaip CFL, gal irgi.
>
> A.

Manau, kad atsparesni uz CFL ir 220v halogenus. Buna, vaikai pazaidzia
su jungiliu... kaip minejau vienas trafas nuejo, bet nezinau del ko.

Del ryskumo - taip, LED'ai uzsidega iskarto pilnu ryskumu. Jeigu per
trafa - uzsidega su juntamu pavelavimu. Trafai pas mane elektroniniai
sudeti.

Del CFL ryskumo - priklauso nuo gamintojo ir modelio. Vieni greiciau
"isisviecia", kiti leciau.