Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-09-25 14:44:23
Turiu ju virs 20 vnt, nu nei vieno kritusio ner kol kas, kai kurie jau 1,5
metu.
Padorus halogenas kainuoja kiek tie nepadorus LED.
Jei noris isklaidyto apsvietimo galima ir LED juostas rinktis. Viskas
priklauso nuo vietos, poreikio ir instaliaciju galimybes.
Mano svetainej max 30 W LED dega. Skatymui uztenka, o kai ziuri TV ir
pasimazint reik.