Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-29 11:20:50
Signalizacija rašė:
> Taip , labai reikai kieto kopusto, kad nerast led'u sviecianciu 120 ar
> daugiau lm/W
> Net ivertinus, kad prie 86œ  ju efektyvumas krenta vis jie duoda tuos
> niekingus ~100lm/W

Kad idiotas neskaitys, aš jau numaniau. Kartoju visas neišvengiamas
(bent jau 2, tai tikrai) efektyvmo kritimo grandis, dar sykį:

Optinis efektyvumas (reflektoriai, difuzoriai, apsauginiai stiklai) ~90%
Elektrinis efektyvumas (maitinimo šaltinio, driver'io efektyvumas) ~80-85%
Terminis efektyvumas (dėl aukštos darbinės sandūros temperatūros) ~85-90%

Sudaugink šiuos tris efektyvumus, avine. Ir gauk „niekingus“ lemputės
100 lm/W ir pačio ryškiausio led'o specifikacijų.