Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-28 16:26:16
vaidas100 rašė:

> Konkrečiai kalbu apie dimmable 220V LED.
>
> 2011 01 27 nupirkau tokius:
>
> http://www.ebay.co.uk/itm/Free-shipping-50-X-Dimmable-GU10-LED-6W-2X-free-dimmers-/320696184229?pt=Lamps_US&hash=item4aaafb6da5
>
> Po 14$.
>
> Philips dimmable atsirado 2011 08:
> http://www.youtube.com/watch?v=9-CcpltN1yA
> Po 32$.
>
> Pas ELMO dimmable sakyčiau irgi ne daugiau pusmečio yra.

Tai kur dingo n metų?
Tavo žiniai, brand'iniai dimmable produktai siūlomi jau nuo 2008'ųjų ir
turbūt dar anksčiau.
Tai, kad Philips'as kažko ne(pa)gamino pirmas, anksčiau, nereiškia, kad
jis atsilieka (buvo, kas siūlė kokybiškus sprendimus ir be jo). Beje,
jei nežinojai, tai Philips'as dar 2009'ais pateikė DOE konkursui L-Prize
dimmable 90 lm/W lempą (kuri tikrai kokybiška, superinė net ir šių dienų
rinkai) ir pristatė dimmable lempos prototipą. O EnduraLED/Master LED
(dimmable) prekyboje pasirodė jau 2009/2010'ais:
http://www.amazon.co.uk/Philips-Dimmable-Master-GU10-equivalent/dp/B002TSS8QE
(Released in Oct 09, this dimmable GU10 is ...)

http://www.amazon.co.uk/Philips-Dimmable-Master-GU10-equivalent/dp/B002TSS8QE

Dar vienu mitu mažiau?