Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-09-28 23:18:40
Cia kad lengviau prisimint butu :

Siaip apie tai, kad jie sviecia (ir jau tuoj tuoj, prades gaminti) virs
100 lm/W jau teigiama nuo 2009'uju, bet ne vieno produkto, taip ir
nebuvo sukurta...
Tai nezinau, kur jie ten sviecia (gal svajonese), nes patys naujausi
*produktai* (ta, ka gali realiai isigyti, nors ir labai brangiai)
traukia link 80 lm/W. Surask nors viena Osram'o, Philips'o, Toshiba'os,
{dar keli zinomi gamintojai} lempute, kuri sviestu >90 lm/W.
Jo jo, tie burzujai korporaciniai gaminti nemoka, o va kinieciai sau
prisikepe ir opiuma liaudziai stumdo...