Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: kaiser
Data: 2012-09-28 08:43:05
Kažkaip prisiminiau kai CFL atsiradinėjo LT. Pigiausios no-name lemputės
šviesdavo labai prastai (nors W daug prirašyta buvo). Bet vidutinės
kainos no-name ir šviesdavo normaliai ir užsižiebdavo pilnu ryškumu iš
karto. Gi rimčiausių brand'ų W nors ir atitikdavo, bet "kaisdavo" pusę
minutės kol pilnai įsižiebdavo. Tai kažkaip man tas visko "matavimas"
pagal brand'inius produktus ne visai limpa.
Ne paslaptis, kad dauguma kiniečių gamintojų patys technologijų nekuria,
o tik jas kopijuoja. Būtent todėl jie yra lankstesni ir (kai kurie iš
jų) gali greičiau persiorientuoti ir pateikti naujoves rinkai. Gi
didieji brandai, mano įsivaizdavimu, veikia kiek kitaip. Jie investuoja
daug pinigų ir laiko į technologijų vystymą, sudaro milijonines sutartis
komponentų pirkimui ir t.t. Todėl nori pilnai viską pilnai išgręžti iš
esamų technologijų prieš į plačiąją rinką paleisdami naujoves.
Tad pasilieku prie nuomonės, kad ne visi no-name yra š..., priešingai -
tarp jų galima rasti tikrai įdomių ir gerų produktų.

--
kaiser