Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-28 17:02:15
Signalizacija rašė:
> Idomu tu kvailas, ar siaip apsimeti. Prasei gi nuorodos, gavai. Ko dar
> nerimsti. Kad tavo zinios pasene 2-3 metais jau aisku.

Kad tu prie tų nešančių į idiotą, tai aš jau seniai pastebėjau.
Aš tau jau paaiškinau, kas ir kaip: tai led'ų lm/W specifikuojami
@ 25°C (ko niekada nebūna, kai led'as normaliai dega), be driver'ių ir
optikos/reflektorių nuostolių. Ir dar, neretai, su žiauriu (~60) CRI.

Visų pirma surask tarp Cree XP-E (tokie šviestuve) led'ų 122 lm/W led'us:
(jie patys tai deklaruoja, kad up to 291 lm @ 3,5W)
http://www.cree.com/led-components-and-modules/products/xlamp/discrete-directional/xlamp-xpe
http://www.cree.com/~/media/Files/Cree/LED%20Components%20and%20Modules/XLamp/Data%20and%20Binning/XLampXPEHEW.pdf

Jei dar yra noras karksėti (ir netyčia radai, nors tokių ten nėra), tai
tada pasižiūrėk į relative flux vs current @25°C grafiką 6 psl. ir dar į
relative flux vs junction temperature grafiką 4 psl. Namų darbams
palieku susirasti, koks tipinis driver'ių ir optikos/reflektorių
loss'as. Arba pasidomėti analogiškais solidžių gamintojų produktais ir
nurodomu lm/W.

Nors vargu ar iš idioto galima tikėtis išvadų...