Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Velnias
Data: 2012-09-26 08:52:08
Man tai nereikia nieko skaiciuoti, nes elektros saskaita viska suskaiciuoja
uz mane. Gal kinietiski halogenai rijo daugiau negu deklaruojamus 35W, gal
kaimynas pyzdino elektra prisijunges ir kaip tik ledu keitimo momentu
atsijunge. Prase zmogus faktu, parasiau fakta, o jus jau skaiciuotojai galit
skaiciuoti kaip cia viskas blogai :)