Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-09-26 08:36:53
Ledai naudojami tada kai nereikalingas ryškus apšvietimas, arba tada kai
reikalingas apšvietimas ilgesniam laiko tarpui. Pvz. darbe  koridoriuose
halogenai greitai perdega, o ledai puikiai susitvarko. Įėjimo lubose susukti
halogenai sudegina minimum elektros bet juos gali palikti įjungtus ištisą
vakarą. Kiek pastebėjau ledai puikiai tinka reklamoms ir dekoratyviniam
apšvietimui. Kadangi mano vonios kambarys yra didelis ir jame buvo susukta
begalė halogenų, todėl pakeičiau juos į ledus, tačiau vietose kur reikia
geresnės šviesos, pvz virš praustuvės, virš dušo, virš vonios palikau po
halogeną. Šviesos vonios kambarje žinoma mažiau, tačiau ji susimaišo,
prausdamasis gauni halogeno ryškios šviesos, todėl nejauti diskomforto. O
šiaip čia vienas žmogus gerai pastebėjo, kad anksčiau niekada nejungdavome
vonioje visų halogenų, bet dabar drąsiai jungiame visus ledus. Tik nereikia
jų pirkti kur papuolė, nes pigūs duoda mažai šviesos ir greitai perdega.