Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-09-27 22:11:18
CFL pakankamai ilgos, todel ne i visus sviestuvus tinka. Be to CFL paprastai lyginant su
kaitrine lempute ekonomiskesni apie 5 kartus (15W --> 75W, 20W-->100W). Tuo tarpu
kokybiska LED lempute - apie 9-10 kartu. Taigi jei is Elmo parduotuves nusiperki 7W (7LED)
"pienine" lempute-burbuliuka - ji sviecia panasiai kaip 60-70W kaitrine. Kaina siuo metu
20LT, garantija 5 metai, 50 tukst. valandu. Pats nesenai pirkau - is tikro taip ir
sviecia. Zinoma nereiketu pamirsti, kad LED su laiku sviecia vis silpniau. Bet manau, kad
nelabai pats pastebesi kai kasdiena naudoji. Cia tik mano nuomone.