Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: runkeliz
Data: 2012-10-11 09:29:39
Nematau prasmės su tamsta ginčytis. O kad ten buvo butas, tai koks
skirtumas, ne visi gyvena 1 kambarys + toletas, tai nebūtinai reikia
spręsti pagal save. Pilna veikėjų butuose >100kvm gyvena, taigi vietų
kur prikišti halogenus tikrai atsiranda.

Reziume - po savaitės pas mane visur stovės ledai, po mėnesio kito
įmesiu skaičius.

Apie instaliacinę galią tai iš vis be reikalo rašinėji. 5kw ir pastoviai
išmušinėja saugiklius, nes mažai.