Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-09-30 15:50:34
Tai vat kad išvis absurdiškai skamba elektros taupymas bute keičiant
lemputes. pas mane svetainėje buvo 8x60w  + priešambarį 5x40w kaitrinės
lempikės. Svetainėje susukau CLF po 7 ar 8 w, prieškambarį led po 3w gal.
Tai kad tamsiau faktas, tos CLF svetainėje dar dar warmwhite, bet LED irgi
warmwhite spavla gyvenamom patalpom tikrai ne netinka, turi kažkoki zalia
prieskoni..

Aj ties, elektros sutaupymo as nepastebėjau jokio :), nors atrodo švietė
480w svetain4je kasdein bet 2-3val. dabar CLF 64w, bet bendroj energijos
suvartojimo sumoje tas sutaupymas nesijaučia..

"vaidas100"  parašė naujienų news:k43hoc$unr$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.09.25 13:09, Tomas wrote:
> kokias lemputes pasirinkti standartiniam 3 kambariu butui pakabinamoms
> ir nepakabinamoms luboms?
> Ar atsiperka tas LED? :}

Sakyčiau atsiperka?
Pusė namo pas mane LED'ai.
Sunku šiaip įvertinti, nes ištisai keičiasi/daugėja visokios aparatūros
namie.
Vidaus apšvietimas ėda sakyčiau mažą %,
kai palygini su orkaite, kaitlente, indaplove ir skalbianke po 1 kW, bei
4 kW drabužių džiovykle ir 2 kW lauko apšvietimu... :)

Yra nuvylę mane ELMO...
Yra nuvylę mane ir dalis kiniškų LED'ų iš ebayjaus...

Aš šiaip išvis už kaitrines lemputes, nes visa kita tik kompromisas...
Halogenai šviečia šlykščiai...
Dienos šviesos lempų didžioji dalis mirga...
O LED'ai asocijuojasi su didesnėmis problemomis lyginant su kitų tipų
lempomis...