Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: runkeliz
Data: 2012-10-10 16:43:55
Pas mane naujos statybos namas, visur sukišti halogenai, nes
dizaineriams neskaudėjo mano piniginė, taigi:

virtuvė - 5x50W + 2x30W ~ 310 W
tambūras/prieskambaris - 9x50W ~ 450 W
salono apšvietimas (iki CLF sudėjimo) - 6x60W ~ 360 W
laiptų apšvietimas į IIa. - 5x50W  ~250W
vonia I a. 4X50W ~ 200W
vonia II a. 9x50W, tiesa du jungikliai, galima jungti mažiau ~450W
miegamasis II a. 8x50W ~ 400W

na dabar įsivaizduojam, kad grįžtama namo 18 valanda ir einama miegoti
~24, turim 6 valandas, kurių metu pastoviai žiūrimi 2 telikai, kurie
žiūrimi visada šviesoje, pastoviai kas nors sukiojasi virtuvėje ir
gaminasi valgyti, vakariene, arbata ar šiaip alų traukia iš šaldytuvo,
kažkas pastoviai vaikšto į katilinę/garažą arba tiesiog su šuniu į lauką
ir junginėja prieškambario 450W, kažkas šliaužioja į IIa. pastoviai
įjungia ir palieka laiptų 250W nu ir t.t.

Žinoma, visa tai galioja tamsiais žiemos/rudens vakarais, taigi tamsta,
skaičiuok iš naujo.