Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-09-28 08:52:46
Kazkaip neipiesiu kam man tuos katalogus skaityt, kad suzinot ar svies tiek
kiek man reikia ar ne?
Tas pats solidus gamintojas Philips su savo CFL tyliai ruko kamputyje mano
akyse, nes tris nafik ismeciau, pries tai sukokejes uz juos ne taip ir
mazai. O tuo tarpo kinietiskos CFL su pavadinimu sirijus visai gerai
tarnauja ir isiziebia greit. Nepamirskim, kad pirkdamas philipsa sumokesi ir
varda jo, o jokios panacejos ten greiciausiai nebus net gi lm/W gali but is
vidutinioku tarpo ir neverti uz juos sumoketu litu.
Dar karta sioj diskusijoj bandom patvirtinti tai, kad praktika nuo teorijos
skiriasi laaabai daug.