Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-09-25 15:28:02
Nedejau as 30W idejau 2 po 9W vienas pirktas uz 3,5 kitas gal uz 2,6 $
aucionuose.
Kabo 6 m. auksty sedint ant zemes galiu laikrasti skaityt. Tiesa pries tai
buves 150 W halogenas sviete placiau, bet kadangi placiau pas mane tam
kiemely nelabai ir reik tai kazkaip dzin. Ir dar privalumas, kai pirkau
pastaraji karta ta Halogena tam lauko sviestuvui uz 6 lt tai teko keist ji
po 3 menesiu, o tam kad pakeist reik pas draugeli vaziuot is garazo kopeciu
pasiimt ir veztis jas 7 km. Paskui atgal jas tarabanint nepamirstant
paminet, kad ant masinos tam reikalui reik skersinius uzsimest, nes vidun
netelpa. Vo tep va blyn su ekonomija perkant halogenus uz 6 lt man gavos.