Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: DasI
Data: 2012-09-27 23:50:04
On Thu, 27 Sep 2012 10:41:20 +0300, Laimis wrote:

> [...]
> profesionalų produktų jis yra <60 lm/W...
> Tik patys šviežiausi produktai ar nišiniai (su žemu CRI) vangiai ir
> vargiai perkopia 70 lm/W.
> O kinietiškų noname'inių, tai kaip sykis stebuklingai link 90-100 lm/W
> patraukia...
> Ar SUVOKI, kad norint pasiremti tuo deklaruojamu efektyvumu, reikia bent
> jau būti minimaliai tikram, kad jis tikras/adekvatus, o ne tik jebejuj
> deklaruotas...?

> Kas nustatė? Bent jau su liuksmetru tikrinai? Ar įkvėptas jebejaus
> charakteristikų įsukai ir nusprendei, kad "wow". Ir dabar aiškini, kad

Jau kelinta karta kartoju, ateik ir savo akytem ivertinsi "placeba", nes
kito budo neisivaizduoju.

> Yra ir daugiau aspektų, kodėl ta šviesa gali atrodyti ryškesnė
> (siauras/platus sklaidos kampas ir to nulemti didesni/mažesni
> atspindžiai nuo sienų; kryptingumas/sklaida). Beje, gali pasamprotauti
> kodėl led'ams ES liumeninis ekvivalentas yra gerokai didesnis, nei
> halogenams...
> Praktiškai jis yra bobutei ekvivalentas, kol nežinai tikrųjų
> charakteristikų ir su liuksmetru nestovėjai.
Gyvenime nebutina visur su matavimo prietaisais stoveti, mes zhmones
pradziai turim bent 5 pojuchius.

> led'ui ar halogenui? Taigi...

> Tai va tuo ir skiriasi padorus specifikavimas nuo chrien-juan-liao-dzin
> žino kokio. Specifikacijose nurodomi liumenai yra ne siūlelio, o
> lemputės krentančio/kryptingo/naudingo šviesos srauto ir dar, beje, gana
> riboto kampo (1/2 π, π steradiano: 90°, 120°), todėl apie reflektoriaus
> nuostolius jau nebereikia išvedžioti.
Ar tu buvai isijunges GU10 pastaruoju metu ir atidziai apzhiurejes. 100% -
kad ne. Normaliu specifikaciju halogenai neturejo, nes tais laikais
nelabai jei kam rupejo. O dabar ju charakteristikos dar labiau "chrien-
juan-liao-dzin", nei kad LED'u ish jebejaus...

> Tai (tas pats šviesos kiekis) nepadaro led'o stipriau šviečiančio už
> halogeną ar kitą lempą...
Niekas nieko nedaro, vidutinis apshviestumas didesnis, ateik ir matuok jei
netiki. 35W tai ishvis pamirshk.

> Atmetus "atrodo" ir jebejaus charakteristikas, jokių objektyvių
> rodiklių, kaip ir nėra? Tai gal bent jau žinai kokio gamintojo smd
Pas mane jie objektyvenesni nes ash bent vaizda matau, o tu operuoji
"savo" teorija. "Savo" del to, kad jinai nesiriamia niekuo konkrechiu.
O tik kazkokiom reklamom ir forumu "liutu" pasisakymais, kurie atitinka
"Tavo" isitikinimus.
> led'ai sukišti? (nes tik pagal tai dar būtų galima objektyviau spręsti
> apie tikrąjį lm/W ir CRI).

SMD 5630 tau nieko nesako ?

> [...]
> pasiekimus (AmbientLED, Sylvania: 100W):
> http://www.ledinside.com/showreport/2012/5/philips_led_20120524
> http://www.gizmag.com/osram-sylvania-100w-led-replacement/22508/
>
> („ordinarūs“ 70-80 lm/W vatui ir kokie „vargani“ 30-50+$...)
>
> 90 lm/W rekordą nuo 2009'ųjų mušė, bet tokių produktų, kaip nėra, taip
> nėra...:
> http://www.lightingprize.org/60watttest.stm
>
> Na ir labai keista, kad toks led'ų mėgėjas ir eruditas, kuris žino kas
> yra ko vertas, nepavarto naujienų arba neperskaito, kas ten skelbiama:
Nerasiu, nes nematau tiklo gaishti laiko, ten pakliuva firmos kurios
babkes uzh reklama susimoka. O kitaijski ishradimai niekam neidomus...
Kitas klausimas kodel pas mumis pilna kitaisku LED'u o vat tu tavo
brandiniu vienetai??? Sakysi del kainos. Dalis tiesos tame yra, bet dar
dalis tiesos yra tai, kad ten shlamshtas uzh didele kaina. Brandai sukish
babkes i dizaina, i marketinga nu ir tyrymus ir t.t. ir labai nemazhai
laiko prabega, kol produktas pasiekia vartotoja - ypach LT vartotoja(jei
ishvis pasiekia)
Beje jei jusu zhinios remiasi tik interneto reklamu skaitymu - tai tikrai,
bent shioje srityje atsilikimas zheurus. LED'ai tai ne kokie Smartphonai,
Televizoriai ar Shaldytuvai, jiems pagaminti reikia tik keliu detaliu,
taigi kitaicai tuo ir uzhsiema ish prieinamu detaliu kuria daigtus, ir kai
kurie gaunasi visai vyke...
Viskie reviewai/testai ir atsiliepmai apima tik brandinisu LED'us bo anuos
ymanoma identifikuoti, kitaijsku kuriniu, kuriu egzistuoja
nesuskaichiuojama galybe niekas nevertina, nebent kas brenda prilipdo ant
kokio nors...