Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: vaidas100
Data: 2012-09-28 09:57:16
On 2012.09.25 13:09, Tomas wrote:
> kokias lemputes pasirinkti standartiniam 3 kambariu butui pakabinamoms
> ir nepakabinamoms luboms?
> Ar atsiperka tas LED? :}

Sakyčiau atsiperka?
Pusė namo pas mane LED'ai.
Sunku šiaip įvertinti, nes ištisai keičiasi/daugėja visokios aparatūros
namie.
Vidaus apšvietimas ėda sakyčiau mažą %,
kai palygini su orkaite, kaitlente, indaplove ir skalbianke po 1 kW, bei
4 kW drabužių džiovykle ir 2 kW lauko apšvietimu... :)

Yra nuvylę mane ELMO...
Yra nuvylę mane ir dalis kiniškų LED'ų iš ebayjaus...

Aš šiaip išvis už kaitrines lemputes, nes visa kita tik kompromisas...
Halogenai šviečia šlykščiai...
Dienos šviesos lempų didžioji dalis mirga...
O LED'ai asocijuojasi su didesnėmis problemomis lyginant su kitų tipų
lempomis...