Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-09-28 11:59:27
Ok, first things first:
> Aš šiaip išvis už kaitrines lemputes, nes visa kita tik kompromisas...
> Halogenai šviečia šlykščiai...

Čia liaudis diskutuoja apie taupumus, o man [kol kas] tas yra pajabat', man
reikia normalios 150-200W lempos ten, kur jos man reikia. Arba normalios
100W lemputės ten, kur pas mane visada buvo 2-3 tokios lemputės įžiebtos.
Tai va, tu paminėjai, kad tu už "kaitrines" - tai aš supratau, kad tu
norėtum pakalbėti apie gyvenimo kokybę, tolygią kaitrinėms Iljičiaus
lemputėms (man būtent šis aspektas pats aktualiausias).
Liuminescensinės man nepatinka, jos susuktos tik kai kur. LED kaip matau yra
visiška depresūxa, jei neketiname keisti sietynų iš 3 cokolių į 6-10
cokolių.

O [taupumas] su tokiais halogenais yra toks: perki 105W lemputę, kuri
deklaruoja apšviestumą kaip 140W senoji (~1900 lm). Arba perki berods 140W
lemputę ir gauni ~190W (28xx liumenų).
Adekvačiai mačiau OptimaLinija lemputes po 2,99Lt, kurios ryja 40W, o
šviečia kaip 70W.

Kiek tuose skaičiukuose tiesos yra - neįsivaizduoju. Tačiau vietoj senos
100W lempos įsukęs naują 105W(140) lempą gauni žymiai daugiau šviesos ir
visiškai nepasikeitusias "kokybines" šviesos savybes.

J.

"kaiser"  wrote in message news:k43ne0$5q7$1@trimpas.omnitel.net...

Tokias turi omeny: http://goo.gl/tUHdc ?
Jei taip, tai nesuprantu kur čia tas taupumas, kai lemputė yra 105W... :-|

--
kaiser