Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: DasI
Data: 2012-09-28 00:02:35
On Thu, 27 Sep 2012 10:58:03 +0300, Laimis wrote:

> Pašviesi? 300W trūksta. Tik visų halogenų nejunk, pataupyk...
Man tai susidaro toks yspudis, kad tamsta pavydi, jog zhmones turi kur
LED'us ishbandyti. Kai tuo tarpu patsai arba neturi kur ju normaliai
ishbandyti, arba ant tiek itikejes "savo" teorija, kad net nekyla ne
mazhiausias noras ishbandyti praktika...
Aishku jei zhiurima ishkirtinai tik i "brandus", tai tada uzhuojauta. Jie
shioje srityje kazkaip neblizga.
Beje LED'a kitaicui daug papraschiau pagaminti nei CFL'a ar Halogena...