Tema: Re: apsvietimas hologeninis ar LED butui?
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-28 11:02:51
Saulius74901 rašė:
> Kazkaip neipiesiu kam man tuos katalogus skaityt, kad suzinot ar svies tiek
> kiek man reikia ar ne?

O tu šventas naivume. Tu turi bent jau tai suvokti, kad tau idiotiškai,
primityviai meluojama, nes patys pažangiausi, normalūs/kokybiški
produktai, kurie atitinka specifikacijas tiek šviesti tiesiog nemoka
(nes tiek neišsivystė technologijos). Todėl tu nusiperki pigų šlamštelį
ir neturėdamas su kuo palyginti susigalvoji, kad jis šviečia, kiek tau
reikia. O kvailiausia čia yra įtikėti, kad jis šviečia taip, kaip
deklaruota.

> Tas pats solidus gamintojas Philips su savo CFL tyliai ruko kamputyje mano
> akyse, nes tris nafik ismeciau, pries tai sukokejes uz juos ne taip ir
> mazai. O tuo tarpo kinietiskos CFL su pavadinimu sirijus visai gerai

Senukuose pirkai, per akciją? Vat žinok ir aš pirkau. Akcijines
Philips'o. Ir patirtis visiškai priešinga (6-8 vnt) veikė visus 5 metus
ir dabar tebeveikia. Tačiau tai iš esmės nieko nereiškia.

> tarnauja ir isiziebia greit. Nepamirskim, kad pirkdamas philipsa sumokesi ir
> varda jo, o jokios panacejos ten greiciausiai nebus net gi lm/W gali but is
> vidutinioku tarpo ir neverti uz juos sumoketu litu.

Na iš kur dygsta tas beviltiškas kvailumas, kai skaityti lyg ir mokama,
bet tesugebama matyti tik tai, kas šviečia, vadovautis kažkokiais
idiotiškais mitais. Philips'as yra vienas iš led'ų pionierių. Jo
led'iniai produktai yra vieni iš pačių pažangiausių pasaulyje. Ne
kitaicai kuria led'us ir jų technologijas, o šių sričių pionieriai.
Todėl, jei nenusipirksi 100 lm/W led'ų iš tokio gamintojo (nes jis
tiesiog tokių dar negamina), tai tik paskutinis idiotas ar
neišprusėlis/neišmanėlis gali tikėtis tokį noname'inį įsigyti iš kitaico
jebejuje...